pátek 31. října 2014

Den devětatřicátý (31. 10. 2014)

Dnešní den jsme zasvětili slavení Halloweenu. Protože je mi ze slaveni tohoto svátku v Česku značně nevolno, rozhodli jsme se to v USA, kde se tento svátek slaví jako u nás Velikonoce, alespoň vyzkoušet.
Barvy na obličej jsme koupili předešlý den. Marťa si šla ráno zaběhat, aby prý nemusela zatahovat břicho. Já si mezitím udělal slaninovo-vajíčkovou snídani, protože se za to nestydím.

Na oběd Marťa udělala nějakou dobrotu s těstovinami a další slaninou, protože té máme nepočítaně. Odpoledne-večer jsem Skypoval s rodinou a se sousedem. On je tedy bývalý soused, ale to je spíše detail. Celý hovor trval asi 3 hodiny, protože před kamerou doma to vypadalo, jako by Čtvrtníček zprovozňoval internet.
Po telefonování hodila Marťa do trouby dýňový koláč. Sice jsme moc nevěděli jak nastavit troubu, ale nakonec jsme ho asi po hodině dopekli a vypadal i chutnal fakt luxusně. Konečně něco, co nebylo přeslazené. V podstatě jsme ho za odpoledne celý snědli.

Na Halloween nás měla Jackie vyzvednout v půl jedenácté. Proto mě Marťa začala "zdobit" již o půl deváté, abychom to všechno stihli. Po mém nalíčení v půl desáté se ozvalo klepání na dveře a protože jejich otevření automaticky spočívalo na mě, nezbývalo mi, než přes dveře vyzvat osobu, aby se mě nelekla. Odpovědí mi byl smích. Byla to Jackie, která skončila dřív v práci a přišla nám říct, že pro nás přijde už v deset. Marťa si tedy s maskováním pohnula a v deset jsme byli nachystaní.

Poté nás vzala do nedalekého baru, kde jsme byli s Marťou jediní pořádně namaskovaní lidi, kromě jednoho žabáka. Postupně se k nám připojili její kolegové z práce. Já konečně ochutnal místní pivo, které bylo sice slabší než běžná IPA v Brně, ale jinak chutnala docela podobně. Marti se všichni smáli, protože si dala zelený čaj, který se tady běžně nepije, takže jsem jim musel kávovo čajovou situaci v Česku řádně vysvětlit. Kolem půlnoci se lidičky zvedli, že jdou ještě někam tančit, což jsem jako zapřísáhlý nepřítel této činnosti odmítl. Vyfotili jsme se tedy dohromady, já počkal než Marťa dopije čaj a poté jsme šli domů pěkně slušně spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.